איך קונים תמונות לחדרי ילדים

איך קונים תמונות לחדרי ילדים?

התאמת תמונות לחדרי ילדים היא עניין לא פשוט. התמונה צריכה להתאים להורים ולילדים גם יחד, לפחות בגיל הצעיר יותר בו הם עדיין מבקשים רשות. כאשר מדובר בחדר ילדים המשותף ליותר מילד אחד, התמונה צריכה להתאים לטעמם של שני הילדים, ולעיתים לטעם של בת ולטעם של בן במקביל. בנוסף, הורים רבים מנסים למצוא תמונה שתתאים לחדר הילדים החל בגיל צעיר ועד גיל ההתבגרות לפחות. מסובך.


התאמה עיצובית של תמונות לחדרי ילדים
הטעם האישי של ההורים הוא הקובע, בסופו של דבר, בבחירת תמונות לחדרי ילדים צעירים, ולעיתים מדובר בטעות המתגלה מאוחר מדי. תמונה התלויה בבית מקרינה תחושה מסוימת ויוצרת אווירה מסוימת, ולפני בחירת התמונה יש לחשוב טוב טוב האם התמונה מתאימה לאווירה שאתם רוצים ליצור בבית בכלל ובחדר הילדים בפרט. השפעת התמונה אינה מתחילה ומסתיימת בנעימות האובייקט המופיע בה, אלא גם בהתאמת גודל התמונה לגודל החדר, למשל, בצבעי המסגרת ועוד. כדאי להתייעץ עם מומחים לעיצוב כדי להתאים את התמונה לאווירה שאנו רוצים ליצור, לגילאי הילדים, לאופיים וכו'.

הדילמה של רכישת התמונות
רכישת תמונות איכותיות, מבחינת איכות ההדפסה ואיכות המסגור, עולה לא מעט כסף. אם לוקחים בחשבון שיש להחליף את התמונות כל פעם שהילדים גדלים וטעמם משתנה, ובוודאי אם מתייעצים בכל פעם במעצבים מקצועיים, החשבון הסופי יוצא יקר למדי. מצד שני, לא כדאי לקחת את הסיכון של רכישת תמונות באיכות ירודה, שייגרמו לצער יותר מלשמחה, או את אי-ההתאמה העיצובית שתעלה לנו ברכישת תמונה חדשה ממילא.


על השכרת תמונות כבר שמעתם?
עד היום, כל האמור לעיל היה נכון, אך מהיום הוא כבר אינו רלבנטי! ART2RENT  היא ספריה גדולה של ציורים, צילומים וגם תמונות לחדרי ילדים, משרדים ועוד, למכירה או השכרה. כחלק מהשירות, מציעה החברה עזרה בהתאמה עיצובית, בהתאם לגודל החדר, גילאי הילדים, מינם ועוד, וכמובן את תליית התמונה בחדר לצד הרהיטים האחרים . החברה מציעה שירות ייחודי של השכרת תמונות לכל מטרה. אם התמונה מוצאת חן בעיניכם תוכלו לשלם עבור השכרתה עד הרגע שתחליטו להחליפה או לרכוש אותה בכל עת, ואם אינה מוצאת חן בעיניכם תוכלו להחליפה ברגע שתחליטו. מהיום, קניית תמונות היא ענין פשוט.



Art2rent – ציורים להשכרה לבית ולמשרד.
עכשיו במבצע – חודש ימים חינם בבית או במשרד ללא התחייבות. 

אנחנו באים מעצבים ותולים את הציורים שבחרתם חודש ימים חינם ללא התחייבות.
אחרי חודש אתם מחליטים אם להמשיך או לא. בכפוף לתקנון. מינימום הזמנה 10 ציורים. 
הזמינו ציורים עכשיו! או התקשרו 03-6023699 ונגיע עם ציורים אליכם לעיצוב על המקום.

שתף מאמר

מאמרים נוספים

ART2RENT

ART2RENT

t גלריה המציעה שירותי עיצוב למשרד או לבית בציורים הכולל החלפה ללא הגבלה מעת לעת, למראה יוקרתי, תרבותי, לחידוש האנרגיה ויצירת חווית אמנות. כמו בספריית סרטים או ספרים ניתן לבחור ולהחליף מתי שרוצים ללא הגבלה ללא עלות.

תמונות אווירה לתלייה בחדרים

תמונות אווירה לתלייה בחדרים

השבחת העיצוב בחדרים השונים הן בבתים, הן במשרדים והן במתחמים משותפים יכולה להתבצע ביעילות ובקלות באמצעות הצבת תמונות אווירה. מהן תמונות אווירה ובמה הן שונות מתמונות סטנדרטיות? תמונות אווירה הן תמונות אשר יוצרות אווירה המתבטאת בתנועה או באיזושהי פן עיצובי שניתן להבחין בו שלא במסגרת הציור הסוריאליסטי כגון טבע דומם: מים זורמים, תעופה, פורטרטים, חיות וכו'. בציורי אווירה הגופים המצוירים לעתים אינם נראים ואינם מובחנים באמצעות צורה, אבל ניתן להתרשם מהאנרגיה שהם משדרים.

הירשמו כאן וקבלו עדכונים על מבצעים והנחות למימוש באתר

עגלת קניות