תמונות אווירה לתלייה בחדרים

תמונות אווירה לתלייה בחדרים
תמונות אווירה לתלייה בחדרים

השבחת העיצוב בחדרים השונים הן בבתים, הן במשרדים והן במתחמים משותפים יכולה להתבצע ביעילות ובקלות באמצעות הצבת תמונות אווירה. מהן תמונות אווירה ובמה הן שונות מתמונות סטנדרטיות? תמונות אווירה הן תמונות אשר יוצרות אווירה המתבטאת בתנועה או באיזושהי פן עיצובי שניתן להבחין בו שלא במסגרת הציור הסוריאליסטי כגון טבע דומם: מים זורמים, תעופה, פורטרטים, חיות וכו'. בציורי אווירה הגופים המצוירים לעתים אינם נראים ואינם מובחנים באמצעות צורה, אבל ניתן להתרשם מהאנרגיה שהם משדרים.

כיצד בוחרים תמונות אווירה?

ללא ספק, בחירת תמונות אווירה מהווה אחד הצעדים המאתגרים לעיצוב החדר. הבחירה מאתגרת משום שהתמונות עלולות לצאת מההקשר שלהן אם נבחרה תנועה שלא מתמזגת טוב עם מראה החדר ולא יוצרת אווירה נכונה לעיצוב הקיים. התייעצות עם מעצב פנים של הגלריה סוללת לכם את הדרך למימוש מלא של תמונות אווירה איכותיות אשר יתאימו לחלל שלכם.

כיצד יוצרים קשר עם מעצב הפנים?

בגלריית ציורים Art2rent ניתן ליצור קשר עם מעצב פנים בעל ניסיון רב, המעצב יסייע ללקוחות ובעזרתם להגיע לבחירת התמונה הנכונה. ניתן למלא כאן פרטים עם צירוף תמונה של החדר המיועד לתליית תמונות. המעצב יוכל על סמך ההתבוננות בחדר להתאים תמונות אווירה. השירות בתשלום ומצורפים אליו גם תשלומי הובלה. במידה ותחליטו שהנכם מעוניינים בתמונה, תשלומים אלו יתבטלו במידה ותרכשו את התמונה או תבחרו לשכור חמש תמונות לפחות.

אלו שיקולים נלקחים בחשבון בבחירת תמונת אווירה?

נלקחים בחשבון שיקולים שונים הקשורים לסוג התנועה, הכיוון שלה, הגודל שלה וכך זאת ביחס לחדר, לגודל הקירות ועיצובם. אם, למשל, הבית הוא בית עם גג רעפים והחדר נמצא בדיוק מתחת לגג, כיוון התנועה של התמונה יהיה ככל הנראה במקביל לקו הגג ולא נגדי לו. זוהי דוגמה מני רבים להתאמת תמונה לקיר. ברוב ולכן מומלץ להתייעץ עם מעצב פנים, גם הבית או המשרד שלכם יכולים להיראות כמו גלריית אמנות בקלי קלות ולקבל עיצוב לבית ברמה הגבוהה ביותר.

למידע נוסף אודות תמונות אווירה איכותיות, יש ליצור קשר עם גלריית ציורים – Art2rent

שתף מאמר

מאמרים נוספים

ART2RENT

ART2RENT

הקונספט הייחודי של Art2rent הוא המוביל בעיצוב פנים של חברות ובתים ביצירות אמנות.

הצטרפות לשירות אינה דורשת ידע באמנות, להתחייב לציור "לכל החיים" או תקציב גדול, היא מעניקה גישה לאוסף הציורים של Art2rent המאגד אלפי יצירות במגוון גדלים וסגנונות ומאפשר החלפה ללא הגבלה.

צילומים אומנותיים

צילומים אומנותיים

צילומים אומנותיים משפיעים מאוד על האווירה הכללית, במשרד או בבית, והחלפת התמונות מאפשרת להשיג גיוון והתחדשות – במראה, באווירה ובאנרגיה. כאשר אנו נכנסים לחדר כלשהו, בין אם מדובר בסלון הבית או בחדר ההמתנה במשרד, התמונות שתלויות על הקיר מספרות לנו מייד, באופן תת מודע, על האווירה השוררת במקום, ומכניסות גם אותנו, אורחים או בני בית, להלך רוח מסוים. לכן, כדאי מאוד לשים לב לתמונות שאנו תולים על הקיר, למסר שהן משדרות, ולקחת בחשבון שהחלפה פשוטה של התמונות מאפשרת שינוי מיידי במצב הרוח.

הירשמו כאן וקבלו עדכונים על מבצעים והנחות למימוש באתר

עגלת קניות