תמונות קנבס למכירה

תמונות קנבס למכירה
תמונות קנבס למכירה

תמונות מהוות חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, וכשם שהן מהוות אמירה של הצייר או הצלם, הן מהוות אמירה של בעל הבית שתלה אותן על קירותיו. בטעמו האישי, מעיד הוא על אופיו, על עברו, על שאיפותיו, על חלומותיו, על אהבותיו ועוד. תמונות קנבס למכירה מוצעות היום בשוק במגוון גדול ביותר, ובסגנונות שונים, כך שכל אדם יוכל למצוא את האני שלו בתוך תמונות כאלה או אחרות. אין אדם שלא מזדהה עם תמונות, יש תמונות שמשמחות אותנו, יש תמונות שמרגיעות, יש תמונות שמטפחות את חלומותינו, ויש תמונות שגורמות לנו לאהוב. תמונה על הקיר הופכת את הבית למלא חיים, ובהיעדרה אנו עלולים להרגיש את הריקנות.

רגע לפני שמתחילים לחפש תמונות קנבס למכירה
קרה לכם כבר שראיתם תמונה מסוימת שכל כך הלהיבה אתכם, שהחלטתם שאותה בדיוק אתם רוצים, ואז הגעתם הביתה וגיליתם שהיא ממש לא מתאימה לעיצוב הכללי של הבית? זה קרה לרבים. לכן, רגע לפני שמתחילים בחיפוש תמונות קנבס למכירה, כדאי לשבת ולתכנן כמה דברים: היכן אני רוצה לתלות את התמונה? בסלון, במטבח, בחדר השינה, חדר עבודה? לאחר שהחלטתי על החלל בבית בו היא תיתלה, אני צריך לבדוק כיצד אותו חלל מעוצב. מה הצבעים של הקירות? מהם צבעי הרהיטים? מה הסגנון של הריהוט? מה צורתו? על איזה קיר בחלל אני רוצה לתלות את התמונה? איזה רהיט נמצא בצמוד לקיר הזה? מה גודלו של הקיר ביחס לקירות האחרים בחלל? ובכלל מה גודלו של החלל?

 לאחר שענינו על כל השאלות הללו, נוכל לחשוב על סגנון התמונות המועדף עלינו, ולהתאימו לכל התנאים העיצוביים הקיימים בחלל בו אנו רוצים לתלות את התמונה. כך, למשל, תמונה למטבח לא תהיה באותו סגנון של תמונה לחדר הילדים, ואם הסלון מעוצב בסגנון מודרני הייטקיסטי, לא נתלה בו תמונה של כפר.

שלב הבא – התמונה
מרגע שמצאתם תמונות קנבס למכירה, מתחיל השלב האמיתי והמהנה. שימו לב שהתמונה שמוצאת חן בעיניכם תואמת לכל מה שהגדרתם שמתאים לחלל המעוצב. בנוסף, בידקו מה אתם מרגישים כשאתם מתבוננים בתמונה, הרי לא תרצו להגיע הביתה ולהיכנס לעצבות או פחדים מלהתבונן בתמונה. לכן, מומלץ לבחור תמונה שמייצרת אצלכם מצב רוח טוב.

Art2rent – ציורים להשכרה לבית ולמשרד.
עכשיו במבצע – חודש ימים חינם בבית או במשרד ללא התחייבות.
אנחנו באים מעצבים ותולים את הציורים שבחרתם חודש ימים חינם ללא התחייבות.
אחרי חודש אתם מחליטים אם להמשיך או לא. בכפוף לתקנון. מינימום הזמנה 10 ציורים.
הזמינו ציורים עכשיו! או התקשרו 03-6023699 ונגיע עם ציורים אליכם לעיצוב על המקום.

שתף מאמר

מאמרים נוספים

ברוכים הבאים לגלריית ארט2רנט

ברוכים הבאים לגלריית ארט2רנט -ART2RENT

ברוכים הבאים לגלריית ארט2רנט -ART2RENT גלריה להשכרה ומכירה של ציורים לבית למשרד, תמונות על קנבס, צילומים על קנבס, ציורי שמן, תמונות יפות לסלון, ציורים בהזמנה

מחירון השכרה משלוחים

מחירון משלוחים

מחירון משלוחים: משלוח לבית הלקוח ללקוחות חדשים משלוח עם שליח עד 4 ציורים – 89 ₪ משלוח עם שליח 4-10 ציורים – 119 ₪ משלוח

הירשמו כאן וקבלו עדכונים על מבצעים והנחות למימוש באתר

עגלת קניות