תמונות לחדרי ילדים, בשביל מה זה טוב?

תמונות לחדרי ילדים

כדי לעצב חדר ילדים נוח, נעים ויפה, ישנם מספר כללים שכדאי לשמור עליהם. מקום אחסון, שולחן כתיבה, תמונות לחדר ילדים, צבעי הקירות, שמירה על בטיחות ועוד. כמובן שחשוב להתייעץ עם הילדים שזה יהיה חדרם, אך בכל זאת, ישנם כללים שלא כדאי לחרוג מהם. המעצבים המומחים של אתר ART2RENT, גלריה להשאלה והחלפת ציורים, מביאים את כללי היסוד לעיצוב חדר  הילדים.

בטיחות
הדבר החשוב ביותר הוא שמירה על בטיחות דיירי החדר נמוכי הקומה. השקעים צריכים להיות גבוהים או מכוסים, הרהיטים יציבים ומחוזקים לקיר במקרה הצורך, אם יש מראה היא צריכה להיות מקובעת לקיר עם ברגים וכו'. לא מומלץ למקם מתחת לחלון שום רהיט שניתן לטפס עליו, ולא לתלות מעל המיטה דברים כבדים, וכן כדאי לוודא שאין פינות חדות שעלולות לפצוע את הילדים.

סדר והרמוניה
הדבר השני החשוב ביותר הוא לשמור על סדר בחדר, כלומר לדאוג למקום אחסון עבור הצעצועים והמשחקים. ניתן להשאיר מדף "תצוגה" לכמות מוגבלת של חפצים אהובים במיוחד, וזהו. כשיש סדר, השגת ההרמוניה הנעימה קלה יותר, ודי אם נקפיד על התאמת קווי הריהוט, צבעי הקירות והוילון, והחדר יהיה נעים לשהייה.

גמישות ודמיון
מצד אחד, הרשו לעצמכם להפליג על כנפי הדמיון שלכם ושל ילדיכם, ועצבו להם חדר מהחלומות. מצד שני, קחו בחשבון שילדים גדלים וטעמם משתנה די מהר. גם אם מחליטים על נושא מסוים לחדר, אין להגזים בו. עדיף לתלות תמונות לחדרי ילדים של ספיידרמן או פיות, לדוגמא, ולא להדביק טפטים ענקיים על הקיר, כדי שיהיה נוח להחליפם בשעת הצורך.

הקפדה על הפרטים הקטנים
שימו לב לכל דבר, ואל תעגלו פינות (מלבד אלו שנדרש לעגל בשביל הבטיחות). תלו וילונות, צבעו את הקירות בצבעים עדינים ורכים (לא לבן, אבל כדאי לצבוע קירות בצבעי פסטל ולא צבעים חזקים  או בוהקים), ותרו על הטלביזיה בחדר (בטח יש אחת בסלון. זה מספיק), תלו תמונות לחדרי ילדים, פרשו שטיח (בעיקר בחורף אבל לא רק), והשקיעו באקססוריז וקישוטים שניתן להחליף בקלות. אל תשכחו לבחור מיטה יפה ואיכותית, כי זהו אחד הפריטים שבהחלט ניתן לשמור לשנים ארוכות, וסיימו את העבודה עד הסוף כי מה שלא עשיתם היום, גם לא תעשו מחר.

Art2rent – ציורים להשכרה לבית ולמשרד.
עכשיו במבצע – חודש ימים חינם בבית או במשרד ללא התחייבות. 

אנחנו באים מעצבים ותולים את הציורים שבחרתם חודש ימים חינם ללא התחייבות.
אחרי חודש אתם מחליטים אם להמשיך או לא. בכפוף לתקנון. מינימום הזמנה 10 ציורים. 
הזמינו ציורים עכשיו! או התקשרו 03-6023699 ונגיע עם ציורים אליכם לעיצוב על המקום.

שתף מאמר

מאמרים נוספים

תמונות בזול תמונות שמן

תמונות שמן

לבית שלכם חסר צבע ? מעוניינים להוסיף לו תמונות שמן אשר ימלאו את החלל הריק ?

מאז ומתמיד ציור שמן היה הפתרון המושלם להשלמת עיצוב פנים לכל חדר או מתחם – אנו מציעים ציורי שמן מקוריים וייחודים אשר נעשו מהחומרים האיכותיים ביותר, ניתן לתלות תמונות שמן בכל מקום , החל מחדרים פרטיים, סלון, מטבח, ועד משרדים ובתי אירוח.

אנו שואפים לבחור ציורי שמן המשלבים את כל סוגי האומנות אשר ניתן לצייר היום על תמונות שמן , לחובבי הרומנטיקה, הטבע , המוסיקה והנופים – ישנם מאות ציורי שמן לפי הצבעים והגדלים אשר יכולים להתאים לכל בית או משרד.

הירשמו כאן וקבלו עדכונים על מבצעים והנחות למימוש באתר

עגלת קניות